Bijdrage in de aanschaf van koptelefoons
In november vorig jaar benaderde recoveryverpleegkundige Sandra Klinkhamer van het Ommelander Ziekenhuis ons met de vraag of we als Vrienden een bijdrage wilden doen in de aanschaf van enkele koptelefoons voor haar afdeling OK/Recovery. Dit verzoek kwam voort uit een project van haar afdeling met het Acute Pijn Team van het ziekenhuis. Doel van het project was om op de afdeling OK/Recovery tijdens en na een operatie muziek te introduceren als medicijn voor pijn en onrust. Uiteraard een verzoek dat we graag ingewilligd hebben. Want het financieel bijdragen in voorzieningen die het welzijn van de patiënt vergroten, is immers de belangrijkste doelstelling van onze stichting.